مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اتمام عملیات اجرایی تقاطع محور فردوسی و بلوار آیت الله صدوقی در قم خبر داد.

مسعود بخشی  با اشاره به آخرین وضعیت احداث تقاطع غیر همسطح بلوار فردوسی و یاسمن در بلوار آیت‌الله صدوقی، گفت: این پروژه با وجود معارضین و مشکلات اجرایی، امروز به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه این تقاطع آماده بهره‌برداری است، افزود: مشاوری در حال بررسی روند اجرایی و تأخیرات مجاز این پروژه بوده که پیش‌بینی می‌شود، به‌رغم مشکلات معارضین (برق، گاز، مخابرات و…) کمبود سیمان و بتن و سختی اجرا در بلوار آیت‌الله صدوقی، این پروژه سه تا پنج ماه زودتر از زمان پیش‌بینی شده آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم طول عرشه پل را ۴۷۲ متر با عرض ۲۰ متر دانست و خاطرنشان کرد: مساحت این عرشه حدود ۱۰ هزار مترمربع بوده که برای اجرای کل پروژه ۱۶ هزار مترمکعب بتن‌ریزی و هزار و ۷۰۰ تن میلگرد استفاده شده است.

بخشی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰۰ تن آسفالت در عرشه و تقاطع صفر پروژه استفاده‌شده است، عنوان کرد: با تکمیل این پروژه، چهارمین پروژه شاخص سازمان بعد از تقاطع شهدای روحانیت، مسیر دسترسی تقاطع آیت‌الله حکیم و تونل غدیر در یک سال گذشته در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه ممکن است این تقاطع پیش از افتتاحیه رسمی در اختیار شهروندان قرار گیرد، گفت: تکمیل و آمادگی پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی و یاسمن برای افتتاح رسمی در روز‌های آینده انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار