امام جمعه سنندج گفت: وحدت عامل پیروزی انقلاب اسلامی و ملت ایران در دفاع مقدس بود و اکنون نیز تنها راه گذر از بحران نسل‌کشی و مقابله با استکبار و اسرائیل وحدت مسلمانان است.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: نیروهای جان برکف انتظامی تا زمانی که جنگ بود در برابر تهاجم دشمن دفاع کردند و امروز در راستای نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کنند.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس، افزود: در آن جنگی که بر ما تحمیل شد هزینه‌های زیادی از جمله هزینه انسانی و شهدای زیادی برای دفاع از آب و خاک کشورمان تقدیم کردیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: آنچه انقلاب را به پیروزی رساند و در جنگ به پیروزی دست یافتیم، وحدت بود و امروز همان وحدت عامل انسجام‌بخشی بین نیروهای مسلح و عامل پیشرفت کشور است.

ماموستا رستمی همچنین تنها راه گذر از بحران انسان‌کشی و مقابله با استکبار و اسرائیل را وحدت مسلمانان اعلام کرد.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی از جاده انسانیت منحرف شده و در طول چند ماه گذشته ۴۲ هزار نفر از مردم فلسطین و غزه را شهید کرده و هزاران نفر مجروح و آواره شده‌اند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: امروز فریادهایی از غزه و برخی کشورهای اسلامی شنیده می‌شود که مسلمانان و مردم آزادی‌خواه را برای کمک دعوت می‌کنند که در زیر آوار حملات رژیم اسرائیل مانده‌اند.

وی همچنین گفت: وقتی که شنیدید کسی شما مسلمانان را برای کمک صدا می‌زند بر ما واجب است که به این نداها پاسخ دهیم و امروز همان صداها از فلسطین و لبنان شنیده می‌شود.

امام جمعه سنندج یادآوری کرد: امروز درد و رنج مظلومین غزه و جهان و اثرات ناشی از بمباران‌های شیمیایی شهرهای ایران هم مسلمانان را آزار می‌دهد و این جز با وحدت مسلمانان التیام نمی‌بخشد.

وی ادامه داد: نابودی ارزش انسان از نامهربانی و بی‌رحمی مردم نسبت به همدیگر است لذا همه باید تلاش کنیم از این موضوع گذر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.