امام جمعه سنندج گفت: فاصله بین دولت و ملت، باعث شکننده بودن کشور خواهد شد، بنابراین دولت همت خود را برای رفع تضاد طبقاتی بکار گیرد.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، خطاب به استاندار کردستان اظهار کرد: شما آشنایی خوبی با استان دارید و امیدواریم از منابع، ظرفیت‌ها و نخبگان موجود برای توسعه استان با تمام توان استفاده کنید.

وی بر لزوم رفع بیکاری، توجه به جوانان تحصیلکرده و حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود: اگر چند درصد از درآمد‌های مرز باشماق و معادن، صرف توسعه استان شود، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

امام جمعه سنندج خواستار تلاش مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی شد و اضافه کرد: فاصله بین دولت و ملت، باعث شکننده بودن کشور خواهد شد، بنابراین دولت همت خود را برای رفع تضاد طبقاتی بکار گیرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اشاره کرد و گفت: رژیم سفاک اسراییل ۴۱ هزار نفر را در غزه به شهادت رسانده است و هیچ حرمتی برای جان انسان‌ها قائل نیست.

وی خواستار قطع رابطه کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی شد و ادامه داد: سازمان ملل باید قاطعانه با جنایات رژیم صهیونیستی برخورد کند.

امام جمعه سنندج ضمن گرامیداشت دوران دفاع مقدس، افزود: دشمن بعثی با حمایت ۳۷ کشور به ایران تجاوز کرد، اما مردم و نیرو‌های مسلح با قدرت ایمان در برابر دشمن ایستادند و از شرف و کرامت دفاع کردند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه در جریان دفاع مقدس بسیاری از زیرساخت‌های کشور از بین رفت، افزود: ارزش‌ها و رشادت‌های آن دوران برای جوانان تببین شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان هم پیش از خطبه‌ها اظهار کرد: در زمان حمله رژیم بعث به ایران، یگان‌ها و نیرو‌های مسلح از جمله ارتش با تمام توان در برابر این رژیم ایستادند و سپاه تشکیل شد تا اینکه وضعیت جنگ به تدریج به نفع ایران پیش رفت.

امیر رحمت پور اضافه کرد: نیرو‌های مسلح با حمایت مردم با رشادت دشمن را از خاک ایران اسلامی بیرون راندند و امروز انقلاب اسلامی با قامتی استوار در جهان می‌درخشد.

وی یادآور شد: نیرو‌های مسلح از جمله ارتش در کمال آمادگی برای دفاع از میهن اسلامی هستند و در صورت هر گونه تجاوز، دشمن را سرجای خود خواهیم نشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.