رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: انتظامی در اجرای طرح نور به هیچ وجه خلاف قانون عمل نکرده و اگر به وظیفه قانونی خود یعنی رعایت حجاب در جامعه عمل نکند من به آنها معترض خواهم شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به حمله موشکی شب گذشته اشاره و تصریح کرد: این عملیات غرور آفرین یدالله که از آستین سپاه بروز پیدا کرد را به مقام معظم رهبری، سپاه و نیرو‌های مسلح و مردم ایران تبریک گفته و بر دست این دوستان بوسه می‌زنم که موجبات شادی مردم ایران و لبنان و فلسطین را فراهم کردند.

وی با تبریک و تهنیت فرارسیدن هفته فراجا گفت: خط قرمز انتظامی آرامش و آسایش مردم است و در این راه شهدای زیادی برای تامین امنیت مردم فدا می‌شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی درباره طرح نور گفت: حجاب حکم شرعی و قانونی و لازم الاجراست؛ حال اگر حجاب قانون شد دولت موظف است آنهایی را که از قانون سرپیچی می‌کنند ملزم به رعایت حجاب کند.

وی به برخی برخورد‌های نامناسب اشاره و خاطرنشان کرد: اگر یک جایی برخورد بد هم شد خواسته فرمانده نبوده و نیست.

حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: اگر انتظامی به وظیفه قانونی خود یعنی رعایت حجاب در جامعه عمل نکند من به آنها معترض خواهم شد.

وی اعلام کرد: انتظامی در اجرای طرح نور به هیچ وجه خلاف قانون عمل نکرده است و دقیقا شرع مقدس اسلامی و قانون را اجرا می‌کند. اگر زمانی حجاب در کشور اجباری نباشد پلیس به نحو دیگری برخورد می‌کند، اما تا وقتی حجاب در کشور ما قانون است رفتار ماموران انتظامی درست است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا درباره فعالیت گشت ارشاد در دولت آقای پزشکیان گفت: بعید می‌دانم ایشان هم با اصل حجاب مخالف باشد، دختر آقای پزشکیان محجبه است پس اگر ایشان با حجاب مساله داشت که دخترشان محجبه نبود.

وی به ویژگی‌های و سوابق فردی و اجتماعی رئیس جمهور اشاره و تصریح کرد: در مورد حجاب ایشان باید این موضوع را به فقهای نظام و شورای نگهبان بسپارند.

ادیانی تاکید کرد: سوال من از شما این است که اکنون در خیابان گشت ارشاد می‌بینید؟ آن خانم خبرنگار بگوید که کجا گشت ارشاد حضور دارد؟ توقع داشتیم آقای پزشکیان از خانم خبرنگار سوال می‌کرد که گشت ارشاد را اصلا کجا دیده و از او فرار کرده است؟! رئیس جمهور اگر به موضوعی انتقاد دارد باید در ابتدا به فرمانده انتظامی و من به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اعلام کنند.

وی به برنامه عقیدتی سیاسی برای اعزام ۱۵ هزار خانواده زائر اولی به کربلا اشاره و بیان داشت: در اربعین حسینی، عقیدتی سیاسی در ۹ مرز مستقر بوده و به زوار خدمات ارائه می‌کرد؛ همچنین در موکب خود در کربلا در اربعین حسینی پذیرای ۱۲ هزارنفر زائر آقا اباعبدالله الحسین (ع) بودیم.

برچسب ها: طرح نور ، حجاب ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار