مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صنایع و شرکت‌های مستقر در خوزستان به دانش‌آموزان مناطق اطراف خود، گفت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به تنهایی توان تامین این همه تجهیزات را ندارند و نیازمند کمک همه شرکت‌ها هستیم.

عبدالله حبیبی با اشاره به وضعیت مدارس روستایی در سال تحصیلی جدید گفت: مدارس روستایی خوزستان نواقصی دارند اما با این وجود دانش‌آموزان، منظم و با شور سر کلاس‌ها حضور دارند. حضور میدانی ما بهتر از پشت میزنشینی است زیرا حضور مدیران در سطح مناطق، نواحی و مدارس کمتر توسعه‌یافته به رشد استان خوزستان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط فضاهای آموزشی روستایی باید زیباتر و بهتر شود، افزود: از مدارس روستایی ناحیه ۲ اهواز بازدید کردم و در یکی دو روز آینده نواقص موجود برطرف می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدیران باید به صورت میدانی بازدیدها را انجام دهند و از نزدیک مشکلات را ببینند و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

حبیبی با اشاره به تلاش معلمان باسابقه در مناطق روستایی عنوان کرد: همکاران ما با داشتن ۲۲ و ۲۶ سال سابقه می‌توانستند در بهترین نقطه‌های شهر خدمت کنند اما آموزش به دانش‌آموزان در این مدارس را انتخاب کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صنایع و شرکت‌های مستقر در خوزستان به دانش‌آموزان مناطق اطراف خود، گفت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به تنهایی توان تامین این همه تجهیزات را ندارند و نیازمند کمک همه شرکت‌ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار