مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: ۵۷ دوره آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان برای ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان شاخه کاردانش در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ پیش بینی شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان از آمادگی این اداره کل برای بهره مندی دانش آموزان شاخه کاردانش از کارگاه‌ها و آموزش‌های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان خبر داد.

سیدعلی علوی افزود: هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش کردستان، برخورداری دانش آموزان شاخه کاردانش در استان از آموزش‌های مهارتی است.

وی ادامه داد: این اداره کل همچون سال‌های گذشته آمادگی ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان کردستانی شاخه کاردانش را دارد که در همین راستا این اداره کل برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص را انجام و در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه مهیا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز با استقبال از این موضوع، اظهار کرد: خوشبختانه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با دارا بودن کارگاه‌های آموزشی مجهز و منطبق با آخرین تجهیزات بروز و بهره گیری از مربیان توانمند و متخصص می‌تواند نقش مهمی را در توانمندسازی دانش آموزان کردستانی شاخه کاردانش داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار