معاون ستاد کل ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که شرایط کنونی برای این رژیم سخت است و مشخص نیست روز‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

امیر برعام، معاون ستاد کل ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی هشدار داد که روز‌های آینده روز‌های آزمایشی برای رژیم است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آنها را به کجا خواهند برد.

براساس گزارش سما الاخباریه، این هشدار در پایان دوره‌ای برای فرماندهان ارتش اشغالگر بود که برعام مدعی شد: جمعه گذشته در یک عملیات پیچیده توسط نیروهای اطلاعات و نیروی هوایی، حسن نصرالله، یکی از مهمترین کسانی که برای نابودی اسرائیل تلاش می‌کرد، تسویه حساب کردیم.

برعام افزود: این عملیات پایان جنگ نیست، روز‌های آینده روز‌های آزمایشی است و نمی‌توان دقیقا پیش بینی کرد که ما را به کجا خواهد برد.

این هشدار خطرناک از سوی سرکردگان نظامی رژیم تروریستی اسرائیل در پرتو تشدید تنش در مرز‌های شمالی با لبنان و سوریه است. این اظهارات  نشان می‌دهد که رویارویی آینده ممکن است خطرناک‌تر از حد انتظار باشد.

از سویی دیگر وزارت دفاع آمریکا تاکید کرد که این کشور با حملات زمینی رژیم صهیونیستی برای درگیری با نیروهای مقاومت حزب‌الله موافقت کرده است. با این وجود شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل شهید حزب الله نیز روز گذشته تاکید کرد که کادرهای این جنبش مانند همیشه درحال فعالیت‌اند و برای درگیری با اشغالگران صهیونیست با هیچ خللی مواجه نیستند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار