مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مقدمات تشکیل تعاونی مسکن و معرفی کارگران فاقد مسکن به اداره کل مسکن و شهرسازی و استفاده از طرح مسکن ملی فراهم خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز در بازدید از شرکت‌های پیش تنیده و سبک لوله نوین در شهرستان سنندج، با بیان اینکه حاصل تفکر و ایده‌های خلاقانه، ایجاد اشتغال‌های پایدار برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، اظهار داشت: رونق اقتصادی با سرمایه گذاری در عرصه‌های صنعت و تولید به دست خواهد آمد.

 پیشکاری با بیان اینکه کارگران و مهندسین شرکت‌های پیش تنیده و سبک لوله نوین توانسته اند با تلاش جهادی و فعالیت‌های شبانه روزی چرخه‌های اقتصادی استان را به حرکت در آورنده و پرچم استان کردستان را در بهره وری، تولید، اشتغال و شکوفایی اقتصادی استان در کشور بالا ببرند، جامعه شریف کارگران را از تاثیر گذارترین جوامع در کشور خواند که توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به جایگاه کارگر از منظر دین اسلام، گفت: در آموزه‌های دینی کارگران جایگاه والایی دارند و توجه به آنان همواره از سوی بزرگان دین مورد تاکید قرار گرفته است.

 پیشکاری به اهمیت جایگاه تولید و صنعت در کشور و استان کردستان اشاره کرد و ضمن تقدیر از کارگران و مدیران این واحد تولیدی،  اظهار داشت: تفاوتی بین کارگر و کارفرما وجود ندارد و هر دو در یک مجموعه و درکنار هم برای تولید، رشد، اعتلای کشور و توسعه اقتصادی تلاش می‌کنند و از ارکان اصلی اقتصاد در کشور هستند.

 مدیر کل کار کردستان از توجه ویژه مدیران این شرکت‌ها به رفاه و معیشت کارگران قدردانی کرد و گفت: مقدمات تشکیل تعاونی مسکن و معرفی کارگران فاقد مسکن به اداره کل مسکن و شهرسازی و استفاده از طرح مسکن ملی فراهم خواهد شد.

شرکت پیش تنیده برای ۱۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم و همچنین شرکت سبک لوله نوین برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.