رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت رایگان باشند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان در باره سوءاستفاده جدید مجرمان سایبری با ترفند دریافت بسته اینترنت رایگان هشدار داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی افزود: هرگونه پیام ارسالی در زمینه دریافت بسته اینترنت رایگان از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی، با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب بانکی شهروندان از سوی مجرمان است.

وی گفت: شهروندان به این پیام‌ها توجه نکنند و از گشودن هرگونه لینک یا نصب برنامه‌های اندرویدی که در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌شود، خودداری ورزند.

رییس پلیس فتا اصفهان تصریح کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در باره بسته اینترنت رایگان فقط از طریق سرشماره CRA.IR و با آدرس my.gov.ir (پنجره ملی دولت) انجام می‌شود و ارسال هرگونه پیام در این باره از طریق شماره‌های شخصی، کلاهبرداری است.

وی از شهروندان خواست تا توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه اینترنتی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به نشانی www.fata.gov.ir بخش ارتباطات مردمی و یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار