تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: رژیم صهیونیستی از روز نخست تا به امروز جز شرارت هیچ کاری انجام نداده و اوج شرارتشان به شهادت‌رساندن عده زیادی از مؤمنان از کودک گرفته تا فرمانده حزب‌الله لبنان است.

 آیت‌الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در دیدار فرماندهان و مسوولان انتظامی استان قم با بیان اینکه این ایام حساس و تأثیرگذار در نظام ما با مساله مقاومت فلسطین در برابر ظالمان صهیونیست همراه شده است، گفت: حزب‌الله لبنان یک حرکت انسانی و انقلابی است که بیش از ۴۰ سال قبل شکل‌گرفته و هزینه‌های حرکت در مسیر حق را نیز پرداخت کرده و می‌کند.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) همچنین با اشاره به مناسبت‌های مهم و سرنوشت‌ساز دیگر این ایام بیان کرد: یکی از این مناسبت ها، سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم است که در یک هجرت از پیش طراحی شده به قم آمدند و دشمنان قبل از ورود به قم ایشان را مسموم کردند و در قم به شهادت رسیدند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) در حال بیماری و رنج به قم آمدند، گفت: همه حرکت‌های ارزشی هزینه دارد و مؤمنان راستین این هزینه‌ها را می‌پردازند و درعین‌حال شکرگزار هستند؛ زیرا با معرفت در این راه قدم گذاشته‌اند.

امام جمعه قم ادامه داد: برعکس کاری که مؤمنان می‌کنند که ریشه در فطرت توحیدی، بینش و بصیرتشان دارد، دشمنان از روی جهل، غفلت، بغض، کینه و ضدیت با ارزش‌ها دست به کار‌های احمقانه، شرارت و فساد می‌زند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه جبهه مؤمنان و کفار دو جبهه همواره در مقابل هم صف‌بندی می‌کنند، افزود: دفاع مقدس نیز یک صف‌بندی بین حق و باطل بود که صف طرف‌دار حق هزینه صبر، مقاومت و مجاهده را پرداخت کرد و پیروز شد و دشمن شکست خورد. 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه نیروی انتظامی کشور نیز برای حرکت در مسیر دفاع از حق هزینه‌های مستمری را در این سال‌ها پرداخت کرده است، گفت: تفاوت شما با دشمن این است که خدا شما را تحت پوشش خود قرار داده و مؤمنان را امر به دعا و درخواست از خود کرده است تا درخواستشان را اجابت کند.

آیت الله سعیدی افزود: نیروی انتظامی نیز متشکل از مؤمنانی عازم و مأمور به وظیفه دینی برای اهداف متعالی دینی قیام کرده و از روز اول تا به امروز رشد و طریق تعالی را پیموده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه فرمانده نیروی انتظامی کشور شخص ولی‌فقیه است، گفت: هیچ‌کس جز مقام معظم رهبری حق ندارد به نیروی انتظامی و سایر مجموعه‌های زیر نظر رهبری دستور دهد و یا حتی برخلاف وظایفی که بر عهده آنها گذاشته شده است توصیه‌ای کند.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در مجموعه‌هایی نظیر نیروی انتظامی که زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود دستور فقط از یک مقام صادر می‌شود، تأکید کرد: این یک تذکر به افرادی است که فکر می‌کنند می‌توانند در این امور ورود کنند درحالی‌که نه تکلیفی در این زمینه دارند و نه حقی.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم نیز در ابتدای این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی پلیس ایران به دنبال پیاده‌سازی اهداف و ارزش‌های الهی و منویات مقام معظم رهبری است و تلاش خود را در جهت رسیدن به پلیس تراز تمدن اسلامی قرار داده است.

او  با اشاره به اقدام‌هایی که در زمینه افزایش روحیه معنوی و معرفتی پلیس صورت‌گرفته است، گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان قم رتبه اول کشوری در مسابقات قرآن را کسب کرده و این اقدام‌ها تأثیرات مثبتی در عملکرد نیروی انتظامی داشته است به‌گونه‌ای که در سامانه ۱۹۷ که برای ارتباطات مردمی قرار داده شده، شاهد کاهش ۵۰ درصدی شکایت‌های مردمی و افزایش ۳۳ درصدی ابراز تقدیر و تشکر مردم از پلیس در سال گذشته بوده‌ایم.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه استان قم در زمینه کاهش جرایم در سال گذشته رتبه دوم را کسب کرده است، افزود: مجموعه انتظامی استان قم تحت فرمان مقام معظم رهبری با تمام وجود آماده سربازی در هر جایی است که نیاز به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های الهی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار