مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۶۵ هزار تن شن، ماسه و نمک در ۲۵ راهدارخانه استان برای فصل سرما و آغاز بارندگی‌ها ذخیره سازی شد. ️

مهراد آهکی گفت: با توجه به موقعیت خاص جغرافیای استان و زمستان زودرس هرساله تهیه و ذخیره سازی شن، ماسه و نمک از اواسط فصل تابستان در همدان آغاز می‌شود و تا اواخر پاییز ادامه می‌یابد.

او با تاکید بر آمادگی کامل عوامل راهداری برای موقعیت‌های بحرانی، اظهار کرد: ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر یک هزار و ۷۷۴ دستگاه انواع پل و آبرو در طول مسیر‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان تعمیر، مرمت، تنقیه و لایروبی شده است.

مدیرکل راهداری همدان گفت: بازسازی کامل ۳۰ دستگاه خودرو، خرید و اضافه شدن ۶ دستگاه ماشین آلات جدید و تجهیزات راهداری شامل ۲ دستگاه تریلر، ۲ دستگاه موتور نمکپاش، یک دستگاه نمکپاش اتوماتیک و تیغه‌ها برفروبی امسال صورت گرفت.

آهکی گفت: با توجه به بارش باران در نیمه شمالی استان و لغزنده شدن سطح راه‌ها از همه رانندگان درخواست می‌شود با رعایت فاصله طولی مناسب، رعایت سرعت مطمئنه، اطمینان از پُر بودن مخزن شیشه شور و سالم بودن تیغه برف پاکن خودرو تردد کنند.

 استان همدان دارای پنج هزار و ۴۶۶ کیلومتر انواع راه آسفالته است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار