استاندار آذربایجان غربی بر هم افزایی نمایندگان مجلس و متولیان مدیریت شهری برای پیگیری اجرای طرح‌های مدیریت شهری در ارومیه تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، با اشاره به تاثیر ناهماهنگی بین دستگاه‌ها در طولانی شدن طرح‌ها و متضرر شدن مردم، افزود: برای تسریع روند انجام طرحها، باید کارگروهی به صورت هفتگی برای رفع مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری تشکیل شود.

محمدصادق معتمدیان افزود: از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات استفاده شده و در کنار تعیین تکلیف و ابلاغ مصوبات، بر اجرای مصوبات نیز نظارت مستمر صورت پذیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری را از مطالبات اصلی مردم ارومیه دانست و گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی، طرح‌های مدیریت شهری، چون اجرای بی. آر. تی را می‌توان در سطح ملی برای شهر ارومیه پیگیری کرد.

وی با تاکید بر اهمیت هم افزایی نمایندگان مجلس و دستگاه‌های متولی، افزود: اقدامات اولیه برای اجرای پروژه هایی، چون احداث سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری در ارومیه انجام شده و نیازمند همکاری و پیگیری در سطح ملی است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: با هماهنگی شهرداری ارومیه و دستگاه‌های اجرایی، بسیاری از مشکلات مدیریت شهری رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.