معاون دادستان کرمان از برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد برای ٧١١ نفر از ضابطین عام و خاص قضایی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

ابراهیم سلیمانی گفت: آموزش ضابطین قضایی در استان کرمان با توجه به تکلیف قانونی دادستانی در موضوع مواد ۳۰ و ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری و با هدف آموزش مستمر و مؤثر ضابطان برای اجرای کامل دستورات قضایی و به نتیجه رساندن پرونده‌ها، از اولویت‌های دادستانی مرکز استان است. 

وی  بر نقش مهم ضابطین در شناسایی و مقابله با جرائم اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد بیش از ١١٠ بازدید نظارتی و بازرسی از ضابطین دستگاه قضایی استان از سوی مقامات قضائی دادسرا از مراجع انتظامی به عمل آمده و تذکرات لازم برای به اجرا گذاشتن دقیق و به موقع دستور‌های قضایی به منظور رفع اطاله دادرسی و تسریع در اجرای احکام قضایی به آنان داده شده است. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن تأکید بر ارتقای سطح آموزش و نظارت بر ضابطین به منظور بهبود شاخص‌های عملکردی آنان بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون برای ٧١١ نفر از ضابطین عام و خاص دوره آموزشی (نوآموزی و بازآموزی) برگزار شده و فرایند آموزش آنان بیش از پیش نیز تقویت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار