مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان  گفت: ۲۴۰ دختر دانش‌آموز مدرسه صدرا شهرستان زرند در گردهمایی سفیران مقاومت مشارکت داشتند.

حجت الاسلام شهابی گفت: این گردهمایی بیش از ۲۴۰ دانش‌آموز دختر از دبیرستان صدرا زرند و با همراهی آموزش‌وپرورش و نیروی انتظامی با استقبال گرم دانش آموزان برگزار شد.
وی افزود: این دانش‌آموزان دختر پیش از این در راستای حمایت و تبیین جبهه مقاومت در مدارس خود و امروز به‌صورت حضوری در بیرون از مدرسه فعالیت‌های متنوع و اثرگذار خود را انجام دادند. 
حجت الاسلام شهابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت:  امروز دانش آموزان ما به حالت کنشگری که نسبت به مقاومت دارند سفارت خانه ای را تحت عنوان سفارتخانه مقاومت راه انداختند.

وی افزود: یک طرح ملی که در سراسر مدارس صدرای کشور در حال برگزاری است و هر مدرسه به یک سفارتخانه  برای حمایت از مردم مظلوم لبنان و تبدیل شده است. 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری اینگونه سفارتخانه‌ها این است که دانش آموزان از همین سن نوجوانی نسبت به مسائل جهانی آگاه باشند و در نظم نوین جهانی انشا الله نقش آفرین باشند. 
حجت الاسلام شهابی با بیان اینکه سال گذشته هم سفارتخانه مقاومت در این مدرسه در سطح استان جزو اولین‌ها بود تصریح کرد:امروز هم همانطور که شاهدهستید دانش آموزان با برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی از محیط مدرسه بیرون آمدند در خارج از محیط مدرسه برنامه‌های خود را در حمایت از مردم لبنان و غزه بخوبی اجرا کردند این فضا به صورت شهرستانی در حال برگزاری هست. 

وی گفت: این دانش آموزان روی دیوار مقاومت دل نوشته هایشان را می‌نویسند و امضا می‌کنند، پرچم اسرائیل را با موشک‌هایی که خودشان ساختند آتش زدند و غرفه‌های متنوع و متعددی با موضوع مقاومت برپا کردند.

وی افزود: از همه مهم‌تر اینکه همه دانش آموزان بصورت خود جوش کمک‌های نقدی خود را در حال جمع آوری هستند برای کمک به غزه و هر دانش آموز با کارت سفیر مقاومت این هزینه را از بین اقوام دوستان و آشنایانش جمع می‌کند و  برای مقاومت حزب الله و لبنان هدیه می شود. 

برچسب ها: مقاومت ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار