۱۶ پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در هفته گردشگری افتتاح می‌شود.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت گفت: ۱۶ پروژه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سراسر استان همزمان با روز جهانی توریسم و هفته گردشگری در مازندران افتتاح می‌شود.

او افتتاح ۶ مجموع بوم‌گردی، دو کارگاه و فردشگاه صنایع‌دستی، سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، یک هتل، خانه مسافر، موزه، منطقه، منطقه نمونه گردشگری و فاز اول مرکز تفریحی و گردشگری سیمرغ را از جمله برنامه‌های هفته گردشگری مازندران برشمرد.

ایزدی با اشاره به شعار گردشگری روز جهانی با عنوان گردشگری و صلح، افزود: برگزاری تور‌های متنوع بهشهر، بابل، بابلسر، قائم‌شهر، محمودآباد، فریدونکنار، غار بالیندان‌سرای عباس‌آباد، تور موزه مردم آلاشت و تور دهکده موزه و روئسای کندلوس گردی برای فرهنگ‌سازی در حوزه گردشگری و برنامه‌ریزی سفر‌های گروهی در این هفته اجرایی می‌شود.

او با اشاره به برگزاری ۵ رویداد و جشنواره گردشگری کودک هیرکانی ساری، تمشک نکا، عسل کتل بندپی بابل، گل دمج روستای سلیم‌آباد تنکابن و غذا‌های محلی و نمایشگاه صنایع‌دستی و بازی‌های محلی در عباس‌آباد، گفت: مرمت اثر میراثی سقاتالار روستای سرخ‌کلای شهرستان سوادکوه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیون تومان در این هفته به اتمام می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که کلنگ یک هتل یک ستاره در شهرستان سوادکوه در این هفته به زمین می‌خورد، افزود: آیین
تجلیل از فعالان حوزه گردشگری، نشست با دانشجویان دانشگاه فروردین، پاکسازی محوطه مرکز تفریحی و سرگرمی نمک‌آبرود، مانور ایستگاه تفریحات دریایی در ساحل جویبار در هفته گردشگری مازندران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.