مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۲۰۰ مسجد و هیات همدان خبر داد.

حجت الاسلام رضا غلامی روشن با بیان اینکه در ایام مبارک هفته وحدت به همت تبلیغات اسلامی، نهاد‌های فرهنگی و گروه‌های جهادی و مردمی در دو بخش محلی و عمومی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان برگزاری شد، گفت: در بحث محله‌های شهر در مجموع ۲۰۰ مسجد و هیأت برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

او ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: این ایام خاص و ایام سرور آل الله است و پیامبر اکرم (ص) حق بزرگی بر گردن مسلمانان، امت اسلام و بشریت دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه ما مسلمانان این افتخار را داریم که پیرو نبی اکرم (ص) هستیم و باید به هر نحوی ابراز ارادت و عشق خود را به ایشان داشته باشیم، گفت: به‌عنوان مثال می‌توان با نصب پرچم در سر در مغازه‌ها و منازل و با اطعام و نذورات در این شادی شریک باشیم.

حجت الاسلام غلامی‌روشن، با بیان اینکه در ایام مبارک هفته وحدت به همت تبلیغات اسلامی، نهاد‌های فرهنگی و گرو‌های جهادی و مردمی در دو بخش محلی و عمومی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان برگزار خواهند کرد، گفت: در سطح محله‌های ما در مجموع ۲۰۰ مسجد و هیأت برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند کرد.

او گفت: در شهر همدان در سطح ۱۰ محله ویژه برنامه جشن‌های میلاد پیامبر (ص) و برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری ۳۰ مؤسسه قرآنی، کاروان شادی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، مجالس و برنامه سخنرانی و جشن‌های خانگی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در گنج‌نامه یک ایستگاه صلواتی و برنامه‌های فرهنگی و در بلوار ارم ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و جشن‌های مختلف مدنظر قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.