مدیر اداره تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری جشن بزرگ ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) در میدان امام خمینی این شهر با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

حجت الاسلام وحید عباسی گفت: همزمان با این ایام فرخنده صد‌ها برنامه مختلف در سطح استان همدان برگزار شد.

او از اعزام ۲۵۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان همدان در این ایام خبر داد و افزود: برگزاری برنامه‌های وحدت وحدت، سخنرانی، برگزاری جشن از برنامه‌های این مبلغان در ایام هفته وحدت است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: این جشنواره در رشته‌های خطاطی و نقاشی با موضوع وحدت و کتابت آیه شریفه (محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بی نهم) با همکاری آموزش و پرورش در مدرسه ابتدایی دخترانه دوره دوم آیت الله طالقانی برگزار شد که در این جشنواره ۲۰۰ اثر ارائه و به برگزیدگان جشنواره جوایزی اهدا شد.

عباسی به برگزاری کرسی تلاوت تدبری تلاوت و توضیح آیات مرتبط با وحدت و انسجام امت اسلامی در محافل و جلسات مساجد و هیئت‌ها اشاره و برپایی و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، از دیگر برنامه‌ها در هفته وحدت در سطح شهرستان همدان اعلام کرد.

او ایجاد کاروان خودرویی و موتوری در خیابان‌ها و مسیر‌ها در روز دوشنبه و سه شنبه و نورافشانی شب ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) در چند نقطه از شهر از جمله برنامه‌های این ایام در شهرستان همدان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: مراسم عمامه گذاری حوزه علمیه رسول اکرم (ص) و تلبس به لباس مقدس روحانیت جمعی از طلاب حوزه علمیه از دیگر برنامه‌های این ایام فرخنده در شهرستان همدان است.

عباسی گفت: جشن بزرگ ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) در میدان امام خمینی با حضور اقشار مختلف مردم ولایی و شریف استان همدان تمام دوستداران اهل با اجرای برنامه‌های متنوع برگزارشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.