در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، وزیر کار و رفاه اجتماعی از مراکز درمانی که برخی از مجروحان حادثه تروریستی در آن تحت مداوا هستند، بازدید کرد.

در پی جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان این کشور در انفجار دستگاه‌های ارتباطی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از مراکز درمانی این سازمان که برخی از مجروحان در آن تحت مداوا هستند، بازدید کرد و در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.

احمد میدری و میرهاشم موسوی در این ملاقات از آمادگی کامل مراکز درمانی این سازمان جهت ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان خبر دادند.

در پی وقوع این حادثه تروریستی، دکتر پزشکیان - رییس جمهوری- با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان که به ایران منتقل شده‌اند، عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت درمان این افراد قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ساعات اولیه این اقدام تروریستی با همتای لبنانی خود تماس تلفنی داشت و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی درمانی و پشتیبانی از مصدومان حادثه تروریستی لبنان را اعلام کرد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم بلافاصله بعد از وقوع این حادثه، همکاری با وزارت بهداشت و درمان لبنان در مورد ارائه خدمات به مجروحان و نیز انتقال برخی مجروحان به ایران را آغاز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی با پول بازنشستگان مظلوم برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان حادثه تروریستی لبنان/ چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است. آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان حادثه تروریستی لبنان/ و این در حالی است که امروز شنبه 31 شهریور 1403 متأسفانه هنوز هم حقوق برخی بازنشستگان تامین اجتماعی را واریز نکردن چرا؟ شرم آور و تاسف بار است که امروز شنبه 31 شهریور ماه سال 1403 هست که متأسفانه هنوز هم حقوق برخی به بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز نشده است چرا؟ دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
متأسفانه از سال 1357 تاکنون قانون حمایت از حقوق و مزایا بازنشستگان تأمین اجتماعی به درستی اجرا نشده است چرا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
هی پول ما را بدهید این مفت خورا و تو کشور دلرو گیر نیاد
آخرین اخبار