مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: سینمای جوان استان قبلا با خلا کارکردی مواجه بود که اکنون با نگاه تازه مدیریتی این کمبود‌ها برطرف شده است.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت:  انجمن سینمای جوان در یک بازه زمانی با خلا کارکردی مواجه بود، اما با معرفی مدیر جدیدجان تازه گرفت و اکنون فعالیت‌های بهتر و قبل توجهی نسبت به گذشته دارد.

وی با بیان اینکه میزبانی هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در قزوین اتفاق بسیار خوبی است، اضافه کرد: معتقدیم که آوردن جشنواره‌ها به استان‌ها اقدام شایسته‌ای است تا هنرمندان حرفه‌ای حوزه فیلم و عکس کشور کنار یکدیگر قرار گیرند.

براتی تاکید کرد: رویکرد جشنواره سینمای جوان، کشف استعداد‌های جدید و معرفی حرفه‌ای‌ها و نیمه حرفه ای‌ها به جشنواره بین المللی فیلم تهران است که به طور قطع این اتفاق خواهد افتاد.

وی در خصوص میزبانی قزوین از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان افزود: امیدواریم که در طول این جشنواره بتوانیم در معرفی قزوین به عنوان یک مقصد فرهنگی و گردشگری نقش موثری ایفا کنیم.

براتی ادامه داد: فیلمسازان جوان استعداد‌های درخشانی در زمینه هنری دارند که باید مورد حمایت و توجه بیشتری قرار گیرد و از این رو جشنواره سینمای جوان در قزوین فرصتی برای برگزیده شدن این استعداد‌ها است.

این مسئول نسبت به معرفی هرچه بیشتر قزوین در این جشنواره تاکید کرد و یادآور شد: در این جشنواره یک روز ویژه عکاسان است که تحت عنوان روز قزوین نامگذاری شده و امیدواریم بتوانیم در معرفی قزوین نقش موثری ایفا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان کرد: امیدواریم این جشنواره با همکاری دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر بتواند نظر برگزیدگان، منتخبان و همچنین داوران را جلب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار