رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سامانه سامداد در استان خبر داد.

سرهنگ جابر پیوست گفت: برای رفع مشکلات سرویس مدارس در جلسات شورای ترافیک استان و همینطور جلسه با فرمانداری ها برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.
 
وی از اولیای دانش آموزان خواست از سامانه سرویس هوشمند مدارس به نشانی https://samdadapp.ir/ استفاده کنند.
 
 رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها به خصوص مرکز استان به اندازه کافی سرویس عمومی و مینی بوس وجود ندارد ادامه داد: از اولیای دانش آموزان انتظار داریم که حتماً در این سامانه ثبت نام کنند تا سرویس دهی دانش آموزان برای مهر ماه به درستی برنامه‌ریزی شود.
 
وی اظهارکرد: پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سراسر کشور طرح ها و برنامه‌ریزی‌ های لازم در خصوص بازگشایی مدارس و تردد در معابر شهرهای استان را انجام داده است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ساعت ۷ صبح همکاران ما در معابری که در آنها ازدحام و ترافیک زیاد است، مستقر خواهند بود.
 
پیوست تصریح کرد: طی جلساتی که با شهردارهای شهرهای استان داشتیم اقداماتی در خصوص ایمن سازی و ساماندهی معابر انجام شده است و تا آغاز سال تحصیلی جدید نیز خط کشی معابر در همه شهرهای استان توسط شهرداری ها انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و افزایش ترددهای درون شهری طی جلساتی که با مسئولین شهرستان‌های مختلف برگزار کردیم مقرر شد که طرح‌های ترافیکی برای کنترل تردد برگزار شود و روز اول بازگشایی مدارس تمام همکاران ما در مجموعه پلیس راهور استان در آماده باش کامل هستند تا مشکلی در زمینه تردد ایجاد نشود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به آغاز مهر ماه و شروع سال تحصیلی جدید به اولیا و مربیان دانش آموزان توصیه می‌کنیم که از خودروهای شخصی استفاده نکنند چرا که باعث افزایش ازدحام و ترافیک در سطح شهر می‌شود و خواهش داریم که حتماً از سرویس‌های عمومی استفاده کنند. بهتر است که از عجله و شتاب بی‌ مورد پرهیز کنند تا اوایل صبح شاهد ترافیک در معابر شهر نباشیم.
 
پیوست بیان کرد: از مردم استان انتظار داریم که همکاران ما را در مجموعه پلیس راهور به عنوان عضوی از خانواده خود بدانند و با آنها همکاری کنند تا این همکاران خدمتگزاری در زمینه عبور و مرور شهری را به نحو احسن انجام دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.