رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: ساماندهی متکدیان علاوه بر کار فرهنگی و آموزش، به همکاری جمعی دستگاه‌ها و برخورد‌های قضایی هم نیاز دارد.

اکبر ایازی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان در مرکز خدمات اجتماعی شهرداری شهرکرد گفت: دستگاه قضایی با متکدیانی که سرتیم هستند و بیش از ۳ بار شناسایی و دستگیر می‌شوند با جدیت بیشتری برخورد و آنها را روانه زندان می‌کند.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: ساماندهی متکدیان علاوه بر کار فرهنگی و آموزش، به همکاری جمعی دستگاه‌ها و برخورد‌های قضایی هم نیاز دارد.

 

وی با اشاره به بحث برپایی چادر‌های دسته‌جمعی در برخی از بوستان‌های شهرکرد اضافه کرد: این مسئله باید در شورای تامین شهرستان مطرح و بررسی شود، چراکه برپایی چادر‌های دسته‌جمعی توسط یک قشر خاص و مشخص، آسیب‌های اجتماعی و حتی مسائل بهداشتی هم به‌دنبال دارد.

 

ایازی اظهار کرد: بررسی به‌عمل‌آمده در خصوص ساماندهی متکدیان سطح شهر نمایانگر این موضوع است که همه متکدیان نیازمند واقعی نیستند، لذا از شهروندان انتظار داریم که چنانچه قصد حمایت مالی از افراد نیازمند را دارند در ابتدا افراد مستمند و آبرومند را شناسایی و یاری کنند و در صورت دیگر کمک‌های خود را به خیریه‌های دارای مجوز و نهاد‌های حمایتی ارائه دهند تا معضل اجتماعی تکدی‌گری که در حقیقت یک آسیب اجتماعی و مطالبه مردمی است، ترویج پیدا نکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار