مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: کارگران استان ضمن حضور در رقابت‌های ورزشی مختلف در سطح استانی و ملی، ۲۰ مدال کشوری نیز در بخش‌های مختلف مردان و زنان کسب کردند که نشان دهنده ظرفیت بسیار خوب در این بخش است.

علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در دیدار با رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های کارگری آذربایجان‌غربی گفت: از این تعداد مدال که طی ماه‌های اخیر کسب شده، ۷ مدال مربوط به مردان و ۱۳ مدال نیز مربوط به بانوان است.

وی اضافه کرد: کسب ۷ مدال در رشته ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور در بخش مردان، ۷ مدال در رشته ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور در بخش بانوان و ۶ مدال در رشته شنای بانوان در مسابقات کشوری نتیجه فعالیت مناسب در بخش ورزش کارگری در آذربایجان‌غربی است.

دهقانی ادامه کرد: همچنین در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده دیگری در حوزه ورزش کارگری در آذربایجان‌غربی صورت گرفته که برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری استان و اهدای جوایز نفیس به ۹ نفر از مدال آوران، برگزاری برنامه دوشنبه‌های ورزش و کار در بنگاه‌های اقتصادی در سطح استان جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات شنای کارگران و فرزندان کارگران به صورت استانی و اهدای مدال و جوایز نقدی به برندگان از جمله آنها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی عملکرد هیات ورزش کارگری استان را رضایت‌بخش دانست و حمایت ۱۰۰ درصدی خود را از برنامه‌های آتی این هیات اعلام کرد.

منوچهر هیربد در انتخابات روز گذشته هیات ورزش‌های کارگری آذربایجان‌غربی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات برگزیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.