سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: شناسایی ظرفیت‌های قم در سطح محلی و ملی و سوق دادن توجهات به این شهر در قالب‌های مختلف در اجرای برنامه‌های روز مورد توجه بوده است و همچنان پیگیر ثبت روز قم در تقویم ملی هستیم.

سیدمحمد موسوی‌منش امروز در جلسه هماهنگی روز قم که در دفتر شهردار قم برگزار شد، اظهار کرد: پیرو تأکیدات شهردار قم بر گسترده بودن و گرامیداشت روز قم، سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری مسئولیت برگزاری برنامه‌هایی در راستای هویت بخشی به این روز را در دستور کار دارد و برنامه‌های روز قم از سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم تا سالروز شهادت حضرت معصومه (س) پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه‌ها و دغدغه‌های روز قم فقط مختص شهرداری و حرم حضرت معصومه (س) نیست و باید همه دستگاه‌های اجرایی، مجموعه‌های علمی و فرهنگی، اداره کل فرهنگ و‎ارشاد اسلامی از ظرفیت خود در این برنامه استفاده کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌های قم در سطح محلی و ملی و سوق دادن توجهات به این شهر در قالب‌های مختلف در اجرای برنامه‌های روز قم مورد توجه بوده است و همچنان پیگیر ثبت روز قم در تقویم هستیم.

موسوی‌منش با تاکید بر اینکه برنامه و تکالیف بخش‌ها و مجموعه‌های ذیل شهرداری تدوین و کمیته‌ها مشخص شده است، اضافه کرد: کمیته علمی و پژوهشی و کمیته اطلاع رسانی از مهم‌ترین کمیته‌ها است که نیازمند هم افزایی همکاران در بخش روابط عمومی و صداوسیما استان هستیم.

وی عنوان کرد: برگزاری رویداد چهره ماندگار، نورافشانی و برپایی جشن در سطح شهر، رونمایی از کتاب تذکره الشعرا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی از مزار شهدا، حضور شهرداران مناطق در مدارس با عنوان زنگ روز قم، برگزاری برنامه برای خانواده‌های کارکنان شهرداری، استقبال از زائرین و مجاوران در مبادی ورودی شهر و برپایی کاروان کریمه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

برچسب ها: روز قم ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار