مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به مناسبت گرامیداشت روز قم و مصادف با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید ۳۵ برنامه پیش‌بینی شده که ۲۲ برنامه با محوریت روز قم است.

 مهدی کلانترزاده امروز در جلسه هماهنگی روز قم که در دفتر شهردار قم و با حضور وی برگزار شد، با بیان اینکه شبکه سازی اجتماعی یکی از اهداف مجموعه روابط عمومی در روز قم است اظهار کرد: برپایی پایگاه‌های اطلاع رسانی در ایام گرامیداشت روز قم و مصادف با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با هدف جهاد تبیین و تشریح اقدامات و فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در ۱۵۰ نقطه از سطح شهر پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های پیش بینی شده موضوع محور است، افزود: به مناسبت این ایام ۳۵ برنامه اعم از غبارروبی مزار شهدا، آغاز سال تحصیلی و حضور شهردار مناطق در مدارس و۲۲ برنامه با محوریت روز قم پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی، نشریات و رسانه ملی در این ایام استفاده کنیم.

کلانترزاده از برگزاری مجدد یکشنبه‌های جهاد تبیینی و دیدار‌های شهردار با گروه‌های تخصصی خبر داد و تصریح کرد: مکاتبات لازم انجام شده و اولین نشست شهردار در روز ۱۰ مهرماه با گروه نخبگان در سال جلسات شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری همایش همدردی با کودکان فلسطین در ۹ مهرماه و آغاز برنامه گویش‌های رسانه و فضای مجازی همزمان با آغاز روز قم از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: مصادف با ایام گرامیداشت روز قم نهمین دوره «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» آغاز شده است و در هر هفته یکی از مدیران شهری با حضور در سامانه ۱۳۷ پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم خواهند بود.

برچسب ها: روز قم ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار