مدیرکل صداوسیمای قم با بیان اینکه قم یک جهان شهر و شهری تمدن ساز است گفت:هرکجا بتوان به مردم خدمت کرد در واقع خدمت به نظام و اسلام است.

به نقل از شهرداری قم،احمد پهلوانیان امروز در بازدید شهردار قم از صدا و سیما با بیان اینکه قم یک جهان شهر و شهری تمدن ساز است،اظهار کرد: هرکجا بتوان به مردم خدمت کرد درواقع خدمت به نظام و اسلام است و هرکجا این پرچم بالا برود پرچم اسلام و نظام بالا می‌رود.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مسائل کشور یکی از کانون‌های خدمت رسانی به مردم شهرداری‌ها بودند و این موضوع در شهر قم مشهود‌تر بوده است.

مدیرکل صداوسیمای قم با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در شهر قم به خصوص در معابر و شوارع بسیار چشمگیر است و این تغییرات برای فردی که از بیرون وارد شهر می‌شود بسیار عیان است، گفت: شهر قم یک دوره‌ای توسعه نیافته بود و خوشبختانه هم اکنون از نظر زیرساخت‌های شهری، شرایط نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده است.

پهلوانیان اذعان داشت: در حوزه‌های فرهنگی این شهر نیز همواره شهرداری محترم و شورای محترم شهر فعالیت داشتند و صدا و سیما نیز آماده همکاری است.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام روز قم گفت: برای روز قم آمادگی کامل سازمان صدا و سیما وجود دارد و هماهنگی‌ها انجام می‌گیرد تا بتوان خبر‌های خوب در سطح ملی منعکس کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار