غرفه ایران‌صدا در نخستین روز برگزاری سومین نمایشگاه «رصتا» طبق روال ادوار گذشته، با استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

غرفه ایران‌صدا در طول مدت برگزاری نمایشگاه رصتا تست گویندگی و اجرای رادیویی برگزار می‌کند و این آزمون در چند مرحله صورت می‌گیرد که مرحله دوم آن به صورت حضوری در این غرفه برپا می‌شود.

این غرفه از ساعات آغازین نمایشگاه تا پایان روز اول مشغول تست گرفتن از بیش از ۶۰ نفر بود؛ لازم به ذکر است آرمان ضیایی مهر، علی جعفری و نسرین اسنجانی گویندگان و مجریان رادیو از داورانی هستند که  اجرای داوطلبان را ارزیابی می‌کنند.

مشتاقان می‌توانند برای شرکت در آزمون، به استودیو ایران‌صدا واقع در صحن اصلی مصلی امام خمینی (ره) مراجعه کنند. همچنین امکان تبادل نظر و اطلاعات با برگزیدگان دوره‌های قبل هم در محل نمایشگاه فراهم است.  

شبکه رادیویی ایران‌صدا با ۶ پایگاه تخصصی در زمینه‌های کودک، سخنرانی، مداحی، کتاب گویا، موسیقی و قرآن به تولید محتوا برای فارسی زبانان سراسر کشور می‌پردازد.  

لازم به ذکر است پایگاه کتاب گویای این شبکه رادیویی در ۲ بخش کتاب‌های گویای فارسی و خارجی که اغلب اقتباس و یا ترجمه اختصاصی از رمان‌ها و یا کتاب‌های مشهور دنیا است، فعالیت می‌کند.  

برگزیدگان آزمون‌های گویندگی ایران‌صدا بعد از گذراندن مراحل و کلاس‌های آموزشی می‌توانند در یکی از پایگاه‌های ایران‌صدا به همکاران این شبکه کمک کنند و در تولید کتاب‌های صوتی فعالیت داشته باشند.  

آزمون گویندگی و صدابازیگری ایران‌صدا رایگان است و مراحل آن فقط در محل نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر از ۲۶ تا ۲۹ شهریور و از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به انجام می‌رسد.  

علاقه‌مندان برای شنیدن برنامه‌های ایران صدا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران‌صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به‌صورت رایگان دریافت کنند.  

گفتنی است؛ سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار