استاندار اردبیل گفت: در صورت اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زا در هشجین، استانداری اردبیل هم نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

سید حامد عاملی در مراسم جشن آغاز هفته وحدت در مسجد شیخ قریشی اهل سنت شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال افزود: در صورت اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زا استانداری اردبیل هم نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و هم حمایت از سرمایه گذاران اقدام خواهد کرد.

او با اشاره به ظرفیت‌های بسیار مناسب خدادادی منطقه از جمله آب و هوای مناسب، خاک حاصلخیز و باغ‌های میوه متنوع در منطقه نیمه گرمسیری خورش رستم اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها برای اشتغال به کار افراد بیکار منطقه بسیار تاثیرگذار است.

استاندار اردبیل همچنین گفت: جایگزینی محصولات کم آب بر و پرمحصول به جای کشت سنتی محصولات کشاورزی پر آب بر و همچنین ایجاد باغ‌های میوه با استفاده از نهال‌های مقاوم در مقابل سرما از جمله سرشاخه کاری درختان گردو می‌تواند به افزایش درآمد مردم منطقه و حل مشکل بیکاری کمک کند.

عاملی از فرماندار خلخال و بخشدار بخش رستم خواست تا زمینه را برای جلب نظر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های اشتغال زایی منطقه فراهم کنند.

در این مراسم حجت الاسلام سید رضا قدسی امام جمعه خلخال و همچنین شیخ حکمت رمضانی امام جمعه اهل سنت شهر هشجین نیز در سخنانی به بیان مسائل و مشکلات مردم منطقه پرداختند.

در این مراسم که به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) از قول اهل سنت و آغاز هفته وحدت برگزار شد برنامه‌های متنوعی از جمله شعر، سرود و مولودی خوانی اجرا و از مهمانان پذیرایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.