سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این دانشگاه محل تحصیل و فعالیت بهترین اعضای هیات علمی، دانشجویان و نیرو‌های انسانی است، از پیگیری برای بازگشت به تحصیل دانشجویان و بازگشت به کار اساتید اخراجی این دانشگاه خبر داد.

دکتر سیدرضا رئیس کرمی در گفت و گویی اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر بازگشت به تحصیل اساتید و دانشجویانی که در سال‌های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته اند، دارد و در دانشگاه علوم پزشکی تهران در مقایسه با سایر دانشگاه ها، تعداد دانشجویان اخراجی کمتر بوده، اما مواردی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم تا دانشجویان به تحصیل و اساتیدی که به دلایل غیر اداری و غیر تخصصی، مورد بی مهری قرار گرفته اند، به محل کار خود بازگردند.

وی یادآور شد: از دیرباز دانشگاه علوم پزشکی تهران محل تحصیل و تربیت بهترین پزشکان، متخصصان و نیرو‌های حوزه سلامت برای کل کشور بوده است و تعداد قابل توجهی از جامعه سلامت که به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند، فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در کنکور سراسری، برترین دانش آموزان متقاضی تحصیل در رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و در دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی، این تقاضا وجود دارد بنابراین رسالت ما در این دانشگاه، سنگین است چراکه بهترین جوانان و اساتید کشور را داریم.

دکتر رئیس کرمی ایجاد محیط سالم، امن، مناسب و سرشار از احترام و تکریم برای اساتید و دانشجویان را از اولویت‌های خود در این دانشگاه دانست و گفت: اعتقاد داریم اساتید و دانشجویان بهترین افراد برای انتخاب مسیر پیشرفت و رشد خودشان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، تخصصی و فوق تخصصی هستند بنابراین هدف ما این است شرایطی ایجاد کنیم که محیط دانشگاه، امن و بستری مناسب برای رشد و ارتقای افراد شایسته باشد.

وی با تاکید بر اینکه احترام و جایگاه اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاه باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی داریم که با کمک و مشارکت دانشجویان، اساتید و کارکنان، تدوین اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار