مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: هزار و ۵۲۸ فعالیت برای هفته دفاع مقدس در استان پیش بینی شده است.

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۲۴۰ عنوان برنامه در قالب هزار و ۵۲۸ فعالیت در استان پیش بینی شده و با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

او افزود: رژه نیرو‌های مسلح با مسئولیت ارشد نظامی آجا در استان، ۳۱ شهریور یا حضور نیرو‌های مسلح به صورت سازمان یافته و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرهنگ فلاحی از برپایی نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس با عنوان در راه فتح قله‌ایم خبر داد و اظهار کرد: در یکی از ۲ نقطه حسینیه جماران یا جنب اداره کل تبلیغات اسلامی استان این نمایشگاه دایر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری همایش سراسری جهاد مقاومت از دیروز تا امروز تصریح کرد: چهارم مهر این برنامه همزمان با سراسر کشور در مرکز استان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این مراسم با حضور هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار و گل سرسبدی این مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش برخط در مراسم خواهد بود.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۳۰ هزار نفر رزمنده داریم عنوان کرد: در طول هر سال از ۶ هزار نفر از رزمندگان تجلیل و قدردانی می‌شود که امسال به صورت نمادین به یمن چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس از ۴۴ نفر از همسران پیشکسوت، رزمنده یا جانباز استان تجلیل و قدردانی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از افتتاح پنج یادمان شهدای گمنام در استان خبر داد و افزود: همچنین از ۶۰ عنوان کتاب تولیدی بنیاد حفظ آثار در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود که از هر عنوان ۲۰۰ جلد چاپ شده است.

او گفت: همچنین ۲۰ عنوان کتاب صوتی پارسال در استان تولید شده که در این هفته رونمایی می‌شود.

برچسب ها: حفظ آثار ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.