معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه دفاع مقدس و همایش سراسری جهاد و مقاومت در استان برگزار می‌شود.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نمایشگاه دفاع مقدس از روز یکشنبه اول مهر در مرکز استان برپا می شود و دستگاه‌ هایی که غرفه دارند باید به بهترین نحو پای کار باشند.

او با بیان اینکه امسال محوریت برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و رژه ۳۱شهریور با ارتش است، افزود: دستگاه‌ های اجرایی در برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس همکاری کامل را با ارتش داشته باشند و برنامه ریزی صورت گیرد که تعدادی از مدارس بتوانند از نمایشگاه بازدید کنند.

طالبی با اشاره به اینکه رسانه ها نیز در انعکاس خبری نمایشگاه کمک کنند، اظهار کرد: نمایشگاه دفاع مقدس امسال از یک مهر در محل زمین خالی روبروی پارک توحید بیرجند برپا می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جزو وظایف و دینی بر گردن همه ماست و چنانچه کم کاری کنیم باید در قیامت پاسخگوی خون شهدا باشیم، بیان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید به بهترین نحو اجرا شود و همه ما سهم و حق و مسئولیتی در این زمینه داریم.

او گفت: همایش سراسری جهاد و مقاومت در چهارم مهر در سراسر استان برگزار می شود و در این مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار