استاندار خراسان جنوبی در خصوص کمک به خرید فرش برای نمازخانه مدارس استان قول مساعد داد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: اول مهر امسال و بازگشایی مدارس با سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس مقارن شده لذا فرصتی است که از این ظرفیت برای تولید محتوا استفاده شود.

او با تأکید بر اینکه باید اول مهر باشکوه و با نشاطی در خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شود، افزود: امیدواریم با هماهنگی همه بخش‌ها شاهد تدارک برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای بازگشایی مدارس در سطح استان باشیم.

قناعت از همه فرمانداران و مدیران خواست برای اول مهر پای کار باشند تا شاهد مهر باشکوه و با نشاطی در سطح استان باشیم.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس، ادامه داد: جدی گرفتن نماز جماعت موجب کاهش آسیب‌ها و مشکلات اخلاقی می‌شود که این موضوع در مدارس باید به طور جدی پرداخته شود.

او برای تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای خریداری فرش نمازخانه‌های مدارس استان قول مساعد داد و تصریح کرد: اولویت با مدارسی است که جمعیت دانش‌آموزی بیشتری دارند.

قناعت درباره تجهیز ۱۲ مرکز مشاوره در شهرستان‌ها و مناطق استان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان نیز قول مساعد داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی از موضوعات جدی است که باید بر این موضوع به ویژه در مدارس تمرکز داشته باشیم تا از افزایش آمار آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار