۲۱۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای امسال تا مرداد ماه در اراضی کشاورزی شهرستان قائم شهر شناسایی شد.

علی درویش نیا مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۵ فقره سند تثبیت مالکیت برای زمین‌های کشاورزی در شهرستان قائم شهر صادر شد، گفت: ۲۱۷ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای امسال تا مرداد ماه در این شهرستان شناسایی و با گشت خودرویی ۱۳۱ ار ساخت و ساز متوقف جلوگیری شد. 

او افزود: ۲۶ مورد اجرای تبصره ۲ و اجرای حکم قطعی ۱۶ مورد، حکم قطعی ماده ۳ در مجموع ۴۲ مورد در سال گذشته ۸ مورد تبصره ۲ و حکم قطعی ۲ مورد در مجموع ۱۰ فقره امسال ساخت و ساز غیر مجاز قلع و قمع شد.

درویش نیا گفت: اجرای حکم قطعی احداث بنا ۵۴ متر مربع، تفکیک زمین کشاورزی ۷ مورد به مساحت ۲ هزار متر مربع، دیوار کشی ۲۲۰ متر و احداث بنا ۳۵۰ متر مربع با حکم دادگاه زمین به حالت اولیه درآمد.

مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر افزود: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی در شهرستان فعال است و ماموران اراضی جهاد کشاورزی مورد رصد قرار می‌دهند که در صورت تغییر کاربری یا هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز با اخطار به مالک زمین از روند آن جلوگیری می‌کنند وی تصریح کرد: تا با حمایت در سال جهش تولید با مشارکت مردم بستر محصولات کشاورزی امنیت غذایی و رونق تولید پیدا نماید و برای اجرای قانون هیچ استثنایی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار