رئیس ساترا گفت: هر روز فیلم‌هایی نظیر «سرگیجه»، «پادشاه آب‌ها»، «اسرائیلیسم»، «استاد کوچولو ۲» و «سفر پر ماجرا» ساعت ۱۴:۰۰ در نمایشگاه رصتا اکران می‌شود.

سعید مقیسه، رئیس ساترا در جمع خبرنگاران در حاشیه سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) درباره اکران ویژه فیلم و سریال‌ها برای اولین‌بار در نمایشگاه رصتا گفت: ما هر روزی تعدادی فیلم از جمله «سرگیجه»، «پادشاه آب‌ها»، «اسرائیلیسم»، «استاد کوچولو ۲» و «سفر پر ماجرا» را ساعت ۱۴:۰۰ اکران می‌کنیم. از طرفی، فردا ساعت ۱۰ و ساعت ۱۴ قسمت‌هایی از سریال، فیلم سینمایی و انیمیشن اکران نشده، قطعات فضای مجازی اکران نشده به منظور بازاریابی و بازارپردازی و استفاده شرکت‌کنندگان اکران می‌شود.

مقیسه ادامه داد: امروز شاهد افتتاح سومین دوره نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر هستیم. امسال ۱۶۷ غرفه در نمایشگاه رصتا حضور دارند، که نسبت به دوره‌های قبل حضور پرشورتری دارند. این غرفه‌ها شامل رسانه‌های دارای مجوز از ساترا، نهاد‌های مختلف، مجامع صنفی و شرکت‌های فعال در این حوزه است.

به گفته رئیس ساترا، ما برنامه‌های جانبی هم در کنار نمایشگاه رصتا تدارک دیدیم که می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی برای فعالین صنعت، سکو‌ها و مردم، تالار هوش مصنوعی و اعطای گواهینامه کار، حضور شرکت‌های ویژه ایرانی مختص هوش مصنوعی اشاره کرد.

وی در انتها اعلام کرد که همه بازدیدکنندگان با ارائه کارت ملی یک اعتبار ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند و می‌توانند از محصولات و اشتراک‌ها پلتفرم‌ها استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار