شهردار محمدیه از احداث مسیر دوچرخه سواری و تکمیل مسیر سلامت در منطقه ۶ محمدیه خبر داد.

محمد پیری شهردار محمدیه گفت: محمدیه شهری است که در حوزه شهرسازی و معماری مطرح بوده و باید با اجرای پروژه‌ها در تراز اول استان و کشور مطرح باشد که در این راستا با کمک یکدیگر تلاش خواهیم کرد تا تحول عظیمی در شهر رقم بخورد.

وی اضافه کرد: نگاه ما به این شهر یک نگاه بلندمدت است و تاکید شده تا در جهت تحقق وعده‌ها ایثار و فداکاری داشته باشیم و برای این شهر وقت بگذاریم.

پیری با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است به تشریح برخی از پروژه‌های اجرایی در این شهر پرداخت و افزود: مسیر دوچرخه سواری در منطقه ۶ محمدیه در دست احداث است و همچنین مسیر سلامت در حال تکمیل شدن است و در سال جدید به بهره برداری می‌رسند.

وی گفت: مردم محمدیه و مهرگان لایق بهترین‌ها و اولین‌ها هستند و هر اقدامی که از سوی مجموعه مدیریت شهری انجام می‌شود وظیفه مدیریت شهری است.

پیری بیان کرد: وظایف شهرداری‌ها محدود به حوزه عمرانی، خدماتی، فضای سبز و رفاهی نبوده و مشارکت در توسعه ورزش همگانی به جهت ایجاد محیطی شاد و با نشاط نیز از وظایف ذاتی شهرداری هاست و آغاز عملیات جهت احداث مسیر دوچرخه سواری در همین راستا می‌باشد.

شهردار محمدیه اضافه کرد: شعار ما تحول و امید آفرینی است و باید با کمک یکدیگر تلاش کنیم تا یک تحول در زمینه‌های مختلف و به صورت متنوع در محمدیه و مهرگان رقم خورد.

وی گفت: با احداث مسیر دوچرخه سواری به دنبال ارتقای فرهنگ استفاده از دوچرخه هستیم، چرا که وظیفه شهرداری، ترویج توسعه و ارتقای فرهنگ شهروندی در همه زمینه هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار