مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به تهران را شاهد هستیم و تردد در محور‌های شمالی کشور پر حجم است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده ماسال، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل گزنک تا رینه گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان، ورودی شهر رودبار و شیرین سو، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده گیلاوند گزارش شده است.

او می‌گوید: ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن – تهران و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود را شاهد هستیم، اما تردد روان در آزادراه شمال - تهران گزارش شده است.

او گفت: محور‌های چالوس، هراز دارای بارش باران و محور فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین -کرج – تهران محدوده محمدیه و حدفاصل حصارک تا پل کلاک و آزادراه ساوه – تهران محدوده پرند گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار