مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در تمامی محور‌های شمالی کشور سنگین است.

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و حدفاصل ماسال تا مرزن آباد ، آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل رینه تا شاهاندشت و شاه زید تا سه راهی چلاو و  در مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو و محدوده های محمدآباد ، بایجان و شاهاندشت را شاهد هستیم.

او بیان کرد: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) محدوده های شهر دماوند و پل سفید و آزادراه قزوین – رشت محدوده امامزاده هاشم و ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان و ترافیک سنگین در محور قدیم رشت – قزوین محدوده های شهر رودبار و علی آباد را شاهد هستیم.

محرابی نیا بیان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده های ابتدای آزادراه و تونل شماره ۴  و محور قدیم تهران – بومهن محدوده های پل اتوبان شهید بابایی و جاجرود گزارش  شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور توضیح داد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و مهرویلا تا گلشهر و محدوده های نیروگاه شهید رجایی و محمدیه و  آزادراه قزوین – کرج محدوده های پل کردان ، گلشهر و پل فردیس را شاهد هستیم.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه حدفاصل ابتدای آزادراه تا احمدآبادمستوفی و نسیم شهر تا آدران و آزادراه تهران – قم حدفاصل سعیدآباد تا شکرآباد و محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع گزارش شده است.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار