عصر امروز بارش شدید نقطه‌ای باران در شرق گلستان و به ویژه شهر کلاله موجب آبگرفتگی برخی معابر شهری و وقوع سیلاب در روستای یل چشمه این شهرستان شد.

بر اساس اعلام هواشناسی گلستان بارش ۴۶.۳ میلیمتری باران در روستای یل چشمه شهرستان کلاله در مدت دو ساعت باعث جاری شدن سیلاب در این منطقه شد.

همچنین به گزارش خبرنگار ما برخی معابر و خیابان‌های شهر کلاله برای ساعاتی دچار آبگرفتگی شد و علاوه بر آن ورود گل و لای و افزایش آب سیلابی بر روی آبنمای جاده قودنه به چیشت خوجه لر و دو راهی قرانکی جنگل در بخش پیشکمر به روستای قوشه سو در بخش گلیداغ تردد وسائل نقلیه را غیر ممکن کرد.

محمد ثمری پور رئیس راهداری کلاله گفت: همه عوامل راهداری با تجهیزات و امکانات راهداری در آمادگی کامل در این نقاط جاده‌ای در بخش پیشکمر هستند تا جاده را از گل و لای پاکسازی و تردد را میسر کنند.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله هم گفت: مشکل جدی و تخریبی در حوزه جاده‌ها و پل‌ها نداریم و فقط برخی مزارع کشاورزی و چند دامداری دچار آبگرفتگی شدند.

بر اساس اعلام هواشناسی گلستان تا یکشنبه احتمال وقوع بارش‌های رگباری و نقطه‌ای پراکنده به ویژه در شرق استان وجود دارد و مردم و مسافران از تردد در ارتفاعات و بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

بر این اساس احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آبگرفتگی برخی معابر و سیلاب‌های ناگهانی و برخورد صاعقه وجود دارد و به مردم توصیه شده نکات ایمنی را رعایت کنند.

برچسب ها: سیلاب ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.