امام جمعه کوهبنان گفت: باید همواره به فکر و یاد آن حضرت باشیم و به خاطر تنگنا‌ها و سختی‌ها حضرت را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام ایزدی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) در نماز جمعه این هفته کوهبنان گفت: باید همواره به فکر یاد آن حضرت باشیم و به خاطر تنگنا‌ها و سختی‌ها حضرت را فراموش نکنیم.

 

وی با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: یکی از وجهه های امانت داری حفظ آن در صحبت هاست که باید محرم اسرار هم باشیم.

وی تصریح کرد: سجده‌های طولانی ،خوبی کردن به همسایه‌ها و آزار نرساندن به همسایه‌ها از دیگر توصیه‌های حضرت است.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: به یاد خدا بودن، به یاد مرگ بودن و تلاوت قرآن از آخرین وصایای حضرت هست که قطعا دارای اهمیت زیادی هستند و باعث عاقبت بخیری خواهد شد.

حجت الاسلام ایزدی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: باید همواره به فکر یاد آن حضرت باشیم و به خاطر تنگنا‌ها و سختی‌ها حضرت را فراموش نکنیم.

وی بیان داشت: سفر رئیس جمهور به عراق می‌تواند دارای دستاورد‌های زیادی باشد، اتحاد این دوکشور دارای اهمیت زیادی است و به همین منوال اگر اتحاد در همه کشور‌های اسلامی بود الان فلسطین در این وضعیت نبود.

 

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: بعضی از سران کشور‌های اسلامی باید از خداوند بترسند، آه کودکان فلسطین آنان را از خواب غفلت بیدار کند.

 

وی از دست اندرکاران یادواره شهدای روستای رتک تجلیل کرده و افزود: بعد از یادواره جلسه میز خدمت با حضور اعضای شورای اداری، دهیار و اعضای شورای روستا برگزار به مشکلات روستا رسیدگی شد.

 

خطیب جمعه کوهبنان افزود: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که وقت می‌گذارد و در روستا‌ها حضور پیدا می‌کند و در جهت حل مشکلات پیگیر است تشکر می‌کنیم.

 

وی بیان کرد: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) تعدادی هدیه به نونهالان مهد آدینه اهدا خواهد شد که یاد امام زمان (عج) در دل نونهالان عزیز زنده شود امیدواریم بچه‌ها امام زمانی بزرگ شوند.

برچسب ها: فلسطین ، امام زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.