سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: صدور کارت‌های مرزنشینی در استان ۶۰۴ درصد رشد داشته است.

صابر پرنیان سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به رشد ۶۰۴ درصدی صدور کارت‌های مرزنشینی گفت: در پنج ماهه نخست امسال برای تسهیل صادرات و واردات در استان ۱۷ هزار و ۳۸۷ فقره کارت مرزنشینی صادر و یا تمدید شده است.

وی افزود: در بخش کارت‌های پیله وری ۲۴۷ فقره و کارت‌های بازرگانی هزار و ۸۹۴ فقره کارت جدید صادر و یا تمدید شده که صدور کارت‌های بازرگانی و مرزنشینی نسبت به مدت زمان مشابه پارسال به ترتیب ۳ و ۷ برابر رشد داشته است.

پرنیان اضافه کرد: در طول پنج ماهه گذشته پنج هزار و ۸۰۵ فقره پروانه کسب صنفی در استان صادر شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه گذشته تعداد ۱۴۸ فقره پروانه کسب صنفی ایثارگری در استان صادر و تحویل متقاضیان شده است، اظهارکرد: از مجموع پنج هزار و ۸۰۵ فقره پروانه کسب صادره، ۹۴۲ فقره در حوزه صنوف تولیدی، سه هزار و ۴۱۴ فقره در حوزه صنوف توزیعی، ۶۹۵ فقره در حوزه صنوف خدماتی و ۷۵۴ فقره نیز در حوزه خدمات فنی است.

وی اضافه کرد: از اول امسال تعداد ۱۱۶ فقره مجوز توزیع محصولات دخانی صادر و تحویل متقاضیان شده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: در این مدت برای واردات کالا‌های اساسی و مورد نیاز کشور ۳۹۶ فقره ارز تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.