مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از تدارک ۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار، بسیج و مراکز نیکوکاری به منظور برگزاری جشن عاطفه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

 قباد مبشری در نشست هماهنگی جشن عاطفه‌ها گفت: همگام و هم راستا با سراسر کشور، پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌های امسال با شعار "آینده ساز باشیم" از شهریورماه در سطح استان آغاز شده و هفت مهرماه نیز ادامه دارد.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در قالب جشن عاطفه ها، در ۲۲ شهریور پایگاه‌های نمادین کمیته امداد در قالب ۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار در میادین و معابر شهر، پایگاه‌های مصلا‌های نماز جمعه در ۲۳ شهریورماه و پایگاه‌های مدارس در هفت مهرماه در مدارس استان دایر خواهد شد.
 
مبشری تصریح کرد: جشن عاطفه‌های امسال با عنوان "پویش مشق همدل" برگزار شده است که در این پویش ۵۰ درصد کمک‌ها از طریق کمیته امداد و ۵۰ درصد از طرف خیران و نیکوکاران برای بسته‌های نوشت افزار دانش آموزان هزینه می‌شود.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و بیش از۲۳ هزار دانش آموز از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
 
مبشری یادآور شد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که امیدواریم با برنامه ریزی و تبلیغات مناسب این مبلغ در سال جاری افزایش یابد.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد برای جمع آوری کمک‌های مردمی اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان، با شماره گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ دفتر استان و شماره کارت‌های اعلامی از دیگر ادارات، برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.