رئیس پلیس راه گیلان از مجروحیت ۲ نفر بر اثر خروج از جاده یک دستگاه مینی بوس در محور کوچصفهان به سنگر خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور کوچصفهان به سیاهکل محدوده سده، مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه مینی بوس که از محور کوچصفهان به سنگر در حال تردد بوده از مسیر حرکتی خود خارج و به دهانه پل برخورد کرد و واژگون شد. 

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان مینی بوس (۳۵ و ۲۹ ساله) مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند. 

سرهنگ صفاری علت وقوع این حادثه را توجه نداشتن راننده مینی بوس به جلو اعلام کرد و بیان داشت: رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل کنند و همچنین رانندگان ناوگان بار و مسافر حتما قبل از شروع کار استراحت کافی داشته و در هر لحظه احساس خستگی و خواب آلودگی بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف و پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند و همیشه تمام دقت و حواس خود را متمرکز رانندگی کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

برچسب ها: مینی بوس ، واژگونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.