۴ اثر موسیقایی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای گیلان تولید شده است.

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: واحد شعر و موسیقی این مرکز ۴ قطعه موسیقی با عناوین «عیدم تویی»، «آخرین پیامبر»، «پیام آور مهربانی» و «عطر حضور» به مناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد (ص) تولید کرده است.

موسیقی «عیدم تویی» به زبان فارسی در ساختار پاپ با شعری از علی آستانه، با آهنگ و صدای محمد سلمان خواه و تنظیم سینا کدیور به مدت ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه تولیده شده است. 

موسیقی «آخرین پیامبر» هم به زبان فارسی در ساختار پاپ با شعری از علی آستانه، آهنگ و صدای حامد سلیمی و تنظیم سینا کدیور به مدت ۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه تهیه شده است. 

«پیام آور مهربانی» دیگر موسیقی است که به زبان گیلکی در ساختار پاپ با شعری از علی آستانه، آهنگی از محمد ضمیری، تنظیم سینا کدیور و با صدای مجید بیابانی به مدت ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه تولید شده است. 

موسیقی «عطر حضور» نیز به زبان فارسی در ساختار پاپ با شعری از رضا نیکوکار، آهنگ و تنظیم رحمان عشقی و با صدای حامد سلیمی به مدت ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه تهیه شده است.

فاصله بین ۱۲ ربیع الاول، ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بنا بر روایات اهل سنت تا روز ۱۷ ربیع الاول که ولادت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) بنا بر روایات موجود در شیعه است، «هفته وحدت» نامیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.