استاندار آذربایجان غربی گفت: برای جلب رضایت مردم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان متمرکز شده ایم.

استاندار آذربایجان غربی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی به خوی با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در راستای جلب رضایت مردم استان متمرکز شد ه ایم به اهمیت اطلاع رسانی دستاورد‌های دولت اشاره کرد و  گفت: اطلاع رسانی دستاورد‌ها به مردم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام، اعتمادسازی در جامعه و حفظ سرمایه اجتماعی نظام و دولت را موجب می‌شود.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه علیرغم تمامی محدودیت‌ها اقدامات بزرگی در دولت سیزدهم انجام شد، خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه ها، مدرسه، گازرسانی و آبرسانی به روستا‌ها علیرغم منابع محدود، در سه سال گذشته در دستور کار بود.

استاندار آذربایجان غربی بر شناسایی اولویت‌های توسعه هر منطقه نیز تاکید کرده و افزود: تامین مطالبات مردم در دستور کار قرار گیرد و مدیران دستگاه‌ها برای ایجاد نشاط در جامعه برنامه ریزی کنند.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه یک نهضت مدرسه سازی در استان راه افتاده، اضافه کرد: در دولت سیزدهم حدود یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس در سه سال گذشته در آذربایجان غربی ساخته شد و ۳۰۰ کلاس درس دیگر نیز در حال احداث می‌باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی درخصوص دستاورد‌های دولت استفاده شود، افزود: هر شهرستانی برای خود بسته اطلاع رسانی داشته باشد تا ارتباط مستمر و متقابل با مردم داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی بر تقویت توان ارتباط گیری با مردم نیز اشاره کرده و یادآور شد: نظرات مردم در تصمیم گیری‌ها مورد بهره برداری قرار می‌گیرد تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود و مصوبات براساس مطالبات مردم هر منطقه بوده است.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه اولویت‌های توسعه هر منطقه شناسایی شود، افزود: مسئولین به نیاز‌های هر منطقه اشراف داشته باشند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از اختیارات ادارات کل قابل واگذاری به ادارات شهرستان می‌باشد، تصریح کرد: این امر باعث تسریع در بررسی و اجرای پروژه‌ها و تصمیمات می‌شود و با تفویض اختیارات، ادارات کل بیشتر درگیر جذب اعتبارات و پیگیری اجرای مصوبات در سطح ملی می‌شوند.

استاندار آذربایجان غربی به حمایت شهید رئیسی از تسریع روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی نیز اشاره کرده و افزود: با اهتمام دستگاه‌های متولی، شاهد بازسازی و مقاوم سازی واحد‌های آسیب دیده در شهرستان خوی هستیم.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه بازسازی استاندارد واحد‌های دامی در شهرستان خوی، یک ظرفیت اقتصادی برای منطقه ایجاد کرده است، اظهار داشت: از طرف دولت کمک‌ها و تسهیلات قابل توجهی به مردم در بازسازی واحد‌های آسیب دیده در زلزله کمک شد و اختصاص این منابع در کشور بی سابقه بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقاوم سازی واحد‌ها به بیش از ۶۴ درصد در شهرستان خوی رسیده که از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: دولت سیزدهم کمک‌های ویژه‌ای به زلزله زدگان از جمله تسهیلات بلاعوض اختصاص داد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور مسئولان در کنار مردم زلزله زده خوی، یک دلگرمی برای آنها بود و دستگاه‌های مختلف با تعامل و همکاری، در کمترین زمان ممکن زیرساخت‌ها و امکانات را برای آسایش و آرامش مردم زلزله زده در شهرستان خوی فراهم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.