کارشناس آمریکایی اذعان کرد تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مردم عادی و مسافران صدمه می‌زند.  

کارشناس آمریکایی حامی تحریم‌های ایران اذعان کرد تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مردم عادی و مسافران صدمه می‌زند. 

 مارک پاتریک، کارشناس ارشد موسسه بین المللی مطالعات راهبردی در آمریکا در مصاحبه با بی بی سی درباره تحریم تنها خط هوایی ایران به اروپا اذعان کرد که مردم عادی بار اصلی خسارات این تحریم‌ها را متحمل می‌شوند. با این اقدام شهروندان ایرانی نمی‌توانند با این شرکت ایرانی میان ایران و اروپا سفر کنند و این جنبه منفی تحریم‌هاست. 

این کارشناس آمریکایی افزود: اما باید توجه داشته باشید که آمریکا و اروپا گزینه‌های زیادی برای تحریم‌های دیگر علیه ایران ندارند و حوزه‌های زیادی هم برای تحریم موثر دولت ایران وجود ندارد و تحریم شرکت هواپیمایی ایران ایر یکی از تنها راه‌های باقی مانده بود. 

انگلیس، آلمان و فرانسه در پیروی از آمریکا چند فرد و نهاد ایرانی از جمله شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما یا ایران ایر را تحریم کردند.تحریم‌های تازه علیه ایران در حالی انجام می‌شود که دولت جدید انگلیس با شعار «تغییر» بر سر کار آمده و گفته روش‌های متفاوتی از دولت گذشته در پیش خواهد گرفت.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که به لندن سفر کرده در نشست خبری مشترک با دیوید لامی همتای انگلیسی اش با طرح اتهامات علیه ایران که موشک‌های کوتاه برد به روسیه داده است تحریم‌های تازه علیه افراد و نهاد‌های ایرانی را اعلام و متعاقب آن سه کشور اروپایی که همچون آمریکا برجام را زیر پا گذاشتند به تبعیت از آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کردند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
خدا فقط میدونه که در دل اکثریت مردم ایران چی میگذره !!!!

ازما که گذشت
خدا بانیانش را طوری تنبیه بکند که مردم ببینند ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
راست میگه به ته کشیده.فقط مردم زیر بار تحریم له شدن
آخرین اخبار