نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: دست اندر کاران باید از همه توان خود برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در این جلسه همانگی برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان گفت: بقای انقلاب با معرفی شهدا و اهداف آنان برای تقدیم خون خود به کشور امکان دارد، بنابراین باید همه توانمان را برای این کنگره بگذاریم تا کنگره‌ای با کیفیت و در شأن شهدا برگزار شود. 
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام استان هم با اشاره به اهمیت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: از خراسان شمالی بیش از ۳۰۰۰ هزار شهید و تعداد زیادی آزاده و جانباز تقدیم دفاع مقدس شده است بنابراین نیاز است برای این کنگره برنامه ریزی درست صورت بگیرد.
سردار اسماعیل فرجی افزود: کمتر از ۱۲ ماه فرصت باقی مانده است برای برگزاری این کنگره و کمیته‌ها و کارگرو‌های مختلفی مشغول فعالیت هستند تا بهترین تجربیاتی که در استان‌های دیگر هم بوده است را در این کنگره به عرصه ظهور بگذارند و پیش بینی می‌کنیم بیش از ۱۰ هزار نفر از این کنگره بازدید کنند.
استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به معنوی بودن این کنگره گفت: این کنگره برای دومین بار در استان برگزار می‌شود و تجربه دوره گذشته آن بسیار ارزشمند است که بتواند اثر بخشی برای مردم و به خصوص نسل جوان داشته باشد
محمدرضا حسین نژاد تلاش برای برگزاری کنگره شهدا را آگاهی نسل جوان از خود گذشتگی و اهداف شهدا دانست.

برچسب ها: شهدا ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.