معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در جریان سفر استانی خود به کرمان از چند پروژه مهم فرهنگی و درمانی بازدید کرد.

مسعودی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر خدائیان و هیئت همراه به کرمان، از تالار احسان بازدید کرد.

ساخت این تالار از سال ۱۳۹۱ شروع و چندین سال متوقف بود که در سال ۱۴۰۱ با ورود بازرسی کل استان کرمان احداث آن دوباره شروع شد و هم اکنون پیشرفت بیش از ۹۵ درصد فیزیکی دارد که مسعودی اصل در این بازدید طی تماس با حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف کشور در خصوص تامین منابع بر تسریع در راه اندازی این تالار تاکید کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در ادامه از تالار فرهنگ و هنر که ساخت آن در سال ۱۳۸۸ شروع و در بهمن ۱۴۰۱ افتتاح شده است، بازدید کرد.

وی در این بازدید، مشکلات تالار را بررسی کرد و طی تماس با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لزوم رفع این مشکلات را مورد تاکید قرار داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی همچنین از بیمارستان امام رضا (ع) بازدید کرد، این بیمارستان نخستین بیمارستان اعصاب و روان با ظرفیت ۳۵۰ تخت بستری و بخش‌های پاراکلینیک در حال احداث است.

در ابتدای این بازدید نشست مشترک با رئیس دانشگاه و مسئولین مربوط برگزار شد و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

مسعودی پیرامون مشکلاتی از جمله تصاحب بخشی از زمین‌های دانشگاه از سوی شرکت ملی مس، یک درصد مالیات سلامت، حوادث ترافیکی و اورژانس پیش بیمارستانی با معاون توسعه وزارت بهداشت تماس گرفت و خواستار رفع مشکلات شد.

وی همچنین طی تماس مسئول امور سلامت سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که مشکلات بیمارستان فورا طی نامه‌ای به وزارت بهداشت اعلام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار