جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از چاپ و نشر ۶۲ عنوان کتاب به نام و نیابت از شهدا در این استان در یک سال گذشته خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: در سال گذشته به نیابت از شهدا و به نام شهدای عزیز استان ۶۲ عنوان کتاب رونمایی شد.

وی افزود: این رویکرد در سال جاری تداوم خواهد داشت و تلاش می‌شود که چاپ کتاب با محوریت معرفی شهدای استان برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تداوم داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران، بیان کرد: در سال گذشته ۴۷۰ نفر از خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران استان در قالب اردو‌های زیارتی به مشهد مقدس اعزام شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردو‌های زیارتی برای مادران و همسران شهدا در استان، یادآور شد: برای حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ژنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض به این خانواده‌های عزیز اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ۹ پرونده جانبازی برای اقشار مختلف مردم این استان، ابراز کرد: در حال حاضر حدود ۴ هزار نفر از ایثارگران در استان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: تا کنون ۱۲ هزار و ۶۲۰ کارت ایثار برای جامعه ایثارگران استان صادر شده است.

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.