علاقه‌مندان برای شرکت در هفتمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان کشور در اصفهان تا پایان شهریور فرصت دارند.

 دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: محور‌های محتوایی این جشنواره شامل توانمندی‌ها و مشکلات معلولان، مناسب‌سازی فرهنگی و فیزیکی، چالش‌های خانوادگی، اشتغال و استقلال مالی معلولان است.


منصور گلناری افزود: در بخش جنبی جشنواره، افراد رسانه‌ای فاقد معلولیت می‌توانند در قالب گزارش مکتوب، گزارش مصور، عکس خبری، مصاحبه مصور، مصاحبه مکتوب، فیلم و کلیپ کوتاه، «یک ایده برای یک فیلم» و اینفوگرافیک در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با حداقل امکانات و بدون تخصیص اعتبار دولتی برگزار می‌شود، بیان داشت: ۷۵ درصد از بودجه جشنواره برای اهدای جوایز هزینه می‌شود.

به گفته گلناری افراد علاقمند رسانه‌ای و غیررسانه‌ای می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، اما آثار آنها نباید در دوره‌های قبلی جشنواره ارائه شده باشد.

دبیر این جشنواره ادامه داد: آثار ارسالی در ۱۰ رشته پذیرش می‌شود که شامل مقاله اجتماعی، گزارش مکتوب، گزارش تصویری، فن بیان، کاریکاتور، عکس سوژه‌ای، فیلم و کلیپ کوتاه، داستان کوتاه، شعر، مصاحبه مکتوب و مصور و یک «ایده برای یک فیلم» است و هر فرد می‌تواند در هر بخش، حداکثر سه اثر ارسال کند.

گلناری گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا پایان وقت اداری روز ۳۱ شهریور مهلت دارند تا آثار خود را بصورت فایل به شماره ۰۹۰۳۱۸۴۹۸۷۹ ارسال کنند.

دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان تاکید کرد: آثار ارسالی، الزاماً نباید در رسانه‌ای منتشر شده باشد ولی انتشار آن در یک رسانه رسمی دارای امتیاز ویژه خواهد بود.

وی افزود: داوران آثار از بهترین و مجرب‌ترین افراد متناسب با رشته مربوطه خواهند بود و داوری تعدادی از آثار نیز به رای شرکت‌کنندگان گذاشته خواهد شد.

گلناری تاکید کرد: موضوع و محتوای آثار بخش جنبی باید مربوط به معلولان و محور‌های تعیین شده باشد و آثار افراد رسانه‌ای باید در بازه زمانی فروردین ۱۴۰۲ تا پایان مرداد۱۴۰۳ در یک رسانه معتبر منتشر شده باشد.

اصفهان برای هفتمین سال متوالی بعنوان میزبان برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان کشور برگزیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.