در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای معلولان از منتخبان تقدیر شد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  در اختتامیه ششمین جشنواره ملی معلولان گفت: این جشنواره فرصتی را فراهم می‌کند که توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در بین افراد معلول در زمینه رسانه به منصه ظهور برسد و بتوانند رقابت کنند.

ناصر چاووشی افزود:  از سویی دیگر مشکلات مددجویان بازتاب پیدا می‌کند و مسائل ۱۵۰ هزار نفری که تحت پوشش بهزیستی هستند مورد توجه قرار می‌گیرد.

او با اشاره به بستر رسانه و توانمندی معلولان ادامه داد: فعالیت‌های بسیاری در بهزیستی صورت می‌گیرد که مردم جامعه از آن بی اطلاع است و با وجودی که سه برنامه ملی امروز در اصفهان برگزار شده، اما اطلاع‌رسانی درستی انجام نمی‌شود.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز در این نشست گفت:  چندسالی است که این جشنواره برگزار می‌شود و قدردانی می‌کنم از این اقدامات و فعالان که به نفع جامعه مددجویان و شهری صورت گرفته است.

منصور گلناری، دبیر این جشنواره نیز در اختتامیه ششمین جشنواره ملی معلولان اظهار داشت: امیدواریم میزان بودجه این جشنواره افزایش پیدا کند تا در استان‌های دیگر توانایی برگزاری آن فراهم شود.

وی ادامه داد: این فعالیت یک رویداد ملی است و باید حمایت شایسته‌تری از آن شود.

گلناری در ادامه به رونمایی از سه کتاب که توسط معلولان نوشته شده است، اشاره کرد و از برگزاری چند کارگاه آموزشی در قالب‌هایی، چون عکس و داستان کوتاه پس از برگزاری اختتامیه خبر داد.

این جشنواره از ۲۷ استان شرکت کننده داشته و در ۱۳ بخش آثار داوری شده است.

آثار دریافتی در ۱۵ بخش طنز مکتوب، تیتر، اینفوگرافیک، داستان کوتاه، دلنوشته، عکس، فن بیان، کلیپ، کاریکاتور، گزارش مکتوب، مصاحبه مکتوب، مقاله و یادداشت، مصاحبه صوتی و تصویری، گزارش صوتی و تصویری و شعر بوده است که دو بخش شعر و مصاحبه صوتی و تصویری به دلیل به حد نصاب نرسیدن آثار، داوری نشد.

از  ۲۲۰ شرکت کننده  در این جشنواره   ۱۱۷ نفر  دارای معلولیت بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.