فرمانده انتظامی مراغه از اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک با توقیف ۱۰۳ دستگاه وسیله نقلیه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور افزایش انضباط ترافیکی، پیشگیری و مهار تصادفات و کنترل تخلفات طرح آرامش و ایمنی ترافیک به مدت ۷۲ ساعت توسط ماموران پلیس راهور در سطح شهرستان مراغه اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس راهور با هماهنگی قضایی و در اجرای این طرح برابر ضوابط و مقررات در تخلفاتی همچون ایجاد آلودگی صوتی، شوتی، تردد در پیاده‌روها، حرکت خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، نداشتن پلاک، عدم به همراه داشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی که باعث ایجاد خطرات برای راکبان و عابران می‌شود ۷۰ دستگاه موتورسیکلت ، ۳۳ دستگاه انواع خودروی توقیفی و  ۸۸۵ دستگاه وسیله نقلیه اعمال قانون شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه هنوز بعضی از راکبان موتورسیکلت‌ها بدون گواهینامه در سطح معابر تردد می‌کنند که باعث بروز بسیاری از حوادث و اتفاقات خواهد شد ادامه داد: طرح دریافت گواهینامه آسان و یک‌روزه که از سال گذشته شروع شده است راهی آسان و سریع برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت است. 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: این‌گونه طرح‌ها به عنوان مطالبات مردمی همواره در دستور کار پلیس بوده و ماموران با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.